Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Volkswagen SCIROCCO III (137, 138) 2.0 TSI (2013.11-2017.11) 180km » 51-0792 elstock
wybrany samochód: 
Volkswagen Scirocco Iii (137, 138) 2.0 Tsi (2013.11-2017.11) 180km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja 51-0792 ELSTOCK

51-0792 Kompresor, klimatyzacja ELSTOCK
851.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

51-0792

producent:

ELSTOCK

Ograniczenia producentaDENSO 5SEL12C
Ø koła pasowego [mm]119
Liczba rowków6
Ilość oleju [ml]140
Czynnik chłodniczyR 134a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniami
Liczba otworów do mocowania3
Ciężar netto [kg]4,1
nr EAN5704651448741

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 51-0792 ELSTOCK

Koszt kaucji: 263.84 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Kompresor klimatyzacji pasuje do: DS DS 4, CITROEN BERLINGO MULTISPACE, BERLINGO/MINIVAN, C4, C4 I, C4 II, DS4, DS5, PEUGEOT 3008 I, 308, 308 I, 5008, PARTNER TEPEE, PARTNER/MINIVAN 1.4-1.6LPG 09.07-
numery OEM:
CITROËN      1606467480
CITROËN      6453WF
CITROËN      6453WG
CITROËN      9659875480
CITROËN      9676443980
CITROËN      9676862380
CITROËN      9822101380
PEUGEOT      1606230580
PEUGEOT      1606467480
PEUGEOT      6453WF
PEUGEOT      6453WG
PEUGEOT      648738
PEUGEOT      648739
PEUGEOT      9659875480
PEUGEOT      9676443980
PEUGEOT      9676862380
PEUGEOT      9811575580
PEUGEOT      9822101380
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 51-0792 ELSTOCK w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.