Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Alfa Romeo 33 Sportwagon (907_) 1.5 i.e (907B2B) (1990.01-1994.09) 97km » 51-0900 elstock
wybrany samochód: 
Alfa Romeo 33 Sportwagon (907_) 1.5 I.e (907b2b) (1990.01-1994.09) 97km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja 51-0900 ELSTOCK

51-0900 Kompresor, klimatyzacja ELSTOCK
827.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

51-0900

producent:

ELSTOCK

Ograniczenia producentaVISTEON VS16
Ø koła pasowego [mm]110
Liczba rowków6
Ilość oleju [ml]120
Czynnik chłodniczyR 134a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniami
Liczba otworów do mocowania4
Ciężar netto [kg]6,2
nr EAN5704651674713

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 51-0900 ELSTOCK

Koszt kaucji: 262.61 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Kompresor klimatyzacji pasuje do: FORD B-MAX, ECOSPORT, FIESTA, FIESTA VI, FOCUS III, FOCUS III/HATCHBACK 1.25-1.6D 06.08-
numery OEM:
FORD      1189359
FORD      1751973
FORD      1764088
FORD      1774907
FORD      1855762
FORD      1858388
FORD      1906930
FORD      2059383
FORD      AV11-19D629-A2
FORD      AV11-19D629-A2B
FORD      AV11-19D629-A2C
FORD      AV11-19D629-AA
FORD      AV11-19D629-AB
FORD      AV11-19D629-AC
FORD      AV11-19D629-BA
FORD      AV11-19D629-BB
FORD      REAV11-19D629-BB
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 51-0900 ELSTOCK w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.