Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Iveco TRAKKER II AD410T41 (2012-???) 411km » 51-1000 elstock
wybrany samochód: 
Iveco Trakker Ii Ad410t41 (2012-???) 411km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja 51-1000 ELSTOCK

51-1000 Kompresor, klimatyzacja ELSTOCK
672.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

51-1000

producent:

ELSTOCK

Ograniczenia producentaMahle/Denso/Sanden
Ø koła pasowego [mm]110
Liczba rowków6
Olej do sprężarkiPAG 46 YF
Ilość oleju [ml]110
Czynnik chłodniczyR 1234yf
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniami
ID sprzęgłaDirect drive
Ciężar netto [kg]4,7
Rodzaj mocowaniaMocowanie 3-punktowe
nr EAN5704651612036

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 51-1000 ELSTOCK

Koszt kaucji: 210.08 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Kompresor klimatyzacji pasuje do: AUDI A1, A1 ALLSTREET, A1 CITY CARVER, A3, Q2, Q3, TT, SEAT ARONA, ATECA, IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, IBIZA V, LEON, LEON SC, LEON ST 1.0-2.5 08.08-
numery OEM:
SKODA      5Q0816803L
VOLKSWAGEN      5Q0816803
VOLKSWAGEN      5Q0816803B
VOLKSWAGEN      5Q0816803C
VOLKSWAGEN      5q0816803d
VOLKSWAGEN      5Q0816803E
VOLKSWAGEN      5Q0816803F
VOLKSWAGEN      5Q0816803H
VOLKSWAGEN      5Q0816803K
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 51-1000 ELSTOCK w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.