Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Volvo FE II FE 280-26 (2013-???) 280km » 51-1006 elstock
wybrany samochód: 
Volvo Fe Ii Fe 280-26 (2013-???) 280km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja 51-1006 ELSTOCK

51-1006 Kompresor, klimatyzacja ELSTOCK
1,073.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

51-1006

producent:

ELSTOCK

Ograniczenia producentaVisteon
Ø koła pasowego [mm]108
Liczba rowków6
Olej do sprężarkiPAG 46 YF
Ilość oleju [ml]160
Czynnik chłodniczyR 134a
Czynnik chłodniczyR 1234yf
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniami
Ciężar netto [kg]6,5
Rodzaj mocowaniaMocowanie 3-punktowe
nr EAN5704651611978

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 51-1006 ELSTOCK

Koszt kaucji: 262.61 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Kompresor klimatyzacji pasuje do: FORD TOURNEO CUSTOM V362, TRANSIT CUSTOM V362, TRANSIT V363 2.2D 09.12-12.23
numery OEM:
FORD      1770253
FORD      1827895
FORD      2011501
FORD      2026598
FORD      2355740
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 51-1006 ELSTOCK w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.