Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Fiat X 1/9 (128_) 1.5 (1985.06-1989.12) 76km » 51-1047 elstock
wybrany samochód: 
Fiat X 1/9 (128_) 1.5 (1985.06-1989.12) 76km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja 51-1047 ELSTOCK

51-1047 Kompresor, klimatyzacja ELSTOCK

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

51-1047

producent:

ELSTOCK

Ograniczenia producenta5CVC Mahle/Delphi
Ø koła pasowego [mm]110
Liczba rowków5
Olej do sprężarkiPAG 46 YF
Ilość oleju [ml]100
Czynnik chłodniczyR 134a
Czynnik chłodniczyR 1234yf
Ciężar netto [kg]4,9
Rodzaj mocowaniaMocowanie 3-punktowe
nr EAN5704651611558

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 51-1047 ELSTOCK

Koszt kaucji: 262.61 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Kompresor klimatyzacji pasuje do: ABARTH 124 SPIDER, FIAT 124 SPIDER, 500L, TIPO 0.9-1.4LPG 09.12-
numery OEM:
FIAT      51883102
FIAT      51986965
FIAT      52003012
FIAT      52003263
FIAT      71795978
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 51-1047 ELSTOCK w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.