Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Mini MINI kabriolet (F57) Cooper SE (2023-???) 184km » 51-1122 elstock
wybrany samochód: 
Mini Mini Kabriolet (f57) Cooper Se (2023-???) 184km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja 51-1122 ELSTOCK

51-1122 Kompresor, klimatyzacja ELSTOCK
1,618.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:3 szt.

    Ocena:
numer części:

51-1122

dostawca:

ELSTOCK

Ograniczenia producentaPXC16
Ø koła pasowego [mm]120
Liczba rowków6
Ilość oleju [ml]180
Czynnik chłodniczyR 134a
ID sprzęgłaELECTROMAGNETIC
Ciężar netto [kg]6,4
Rodzaj mocowaniaMocowanie 3-punktowe
nr EAN5704651610728

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 51-1122 ELSTOCK

Koszt kaucji: 370.88 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

KOMPRESOR KLIMATYZACJI REGENEROWANY OPEL INSIGNIA MK I (A) SPORTS TOURER (G09) 2.8 V6 TURBO (35)
numery OEM:
OPEL      1618413
OPEL      1618463
OPEL      22861234
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 51-1122 ELSTOCK w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.