Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Opel REKORD C Kombi 1.7 S (1966-1971) 75km » 51-1128 elstock
wybrany samochód: 
Opel Rekord C Kombi 1.7 S (1966-1971) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja 51-1128 ELSTOCK

51-1128 Kompresor, klimatyzacja ELSTOCK

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

51-1128

producent:

ELSTOCK

Ograniczenia producentaVALEO DKV09Z
Ø koła pasowego [mm]108
Liczba rowków6
Olej do sprężarkiPAG 46 YF
Ilość oleju [ml]90
Czynnik chłodniczyR 134a
Czynnik chłodniczyR 1234yf
Ciężar netto [kg]3,3
Rodzaj mocowaniaMocowanie 3-punktowe
nr EAN5704651610636

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 51-1128 ELSTOCK

Koszt kaucji: 263.84 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Kompresor klimatyzacji pasuje do: CITROEN C1 II, PEUGEOT 108, TOYOTA AYGO 1.2 04.14-
numery OEM:
CITROËN      B000775980
PEUGEOT      B000775980
TOYOTA      88310-YV020
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 51-1128 ELSTOCK w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.