Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Volkswagen LT 40-55 I Platforma / podwozie (293-909) 2.4 (1988.08-1989.07) 95km » 51-1346 elstock
wybrany samochód: 
Volkswagen Lt 40-55 I Platforma / Podwozie (293-909) 2.4 (1988.08-1989.07) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja 51-1346 ELSTOCK

51-1346 Kompresor, klimatyzacja ELSTOCK

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

51-1346

producent:

ELSTOCK

Ograniczenia producentaHANON VS14
Ø koła pasowego [mm]110
Liczba rowków6
Olej do sprężarkiPAG 46 YF
Ilość oleju [ml]140
Czynnik chłodniczyR 1234yf
Czynnik chłodniczyR 134a
ID sprzęgłaELECTROMAGNETIC
Ciężar netto [kg]5,4
Ilość czopów3
Dolot - Ø [mm]18
Wylot - Ø [mm]11,8
Rodzaj mocowaniaUchwyt widełek
Rozstaw śrub mocujących [mm]110
nr EAN5704651607865

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 51-1346 ELSTOCK

Koszt kaucji: 211.07 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Kompresor klimatyzacji pasuje do: BMW 1 (F40), 2 (F45), 2 GRAN COUPE (F44), 2 GRAN TOURER (F46), 2 GRAN TOURER VAN (F46), 2 (U06), X1 (F48), X1 (U11), X2 (F39), X2 (U10), MINI (F55) 1.2-2.0H 09.13-
numery OEM:
BMW      64526842618
BMW      64526842618-01
BMW      64526842618-03
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 51-1346 ELSTOCK w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.