Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 82-1989 elstock

Zacisk hamulca 82-1989 ELSTOCK

82-1989 Zacisk hamulca ELSTOCK
173.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
4 szt. wysyłka jutro
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

82-1989

producent:

ELSTOCK

parzyste numery artykułów 83-1989
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Strona zabudowy przed osią
Ograniczenia producenta ATE
Typ zacisku hamulca Zacisk pływający
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm] 60
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 26
Typ tarczy hamulcowej wentylowany
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 283
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 302
Materiał Stal
Ciężar netto [kg] 4,3
nr EAN 5704651430616

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 82-1989 ELSTOCK

Koszt kaucji: 132.53 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. CITROEN P. BERLINGO/C4/DS4/DS5 1,6-2,0 06- LE
numery OEM:
CITROËN      1651755280
CITROËN      4400T4
PEUGEOT      1651755280
PEUGEOT      4400V7
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 82-1989 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 82-1989 ELSTOCK:

2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu