Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 86-2321 elstock

Zacisk hamulca 86-2321 ELSTOCK

86-2321 Zacisk hamulca ELSTOCK
elstock 86-2321
0.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

86-2321

producent:

ELSTOCK

parzyste numery artykułów 87-2321
Strona zabudowy Oś tylna strona lewa
Strona zabudowy za osią
Ograniczenia producenta MOBIS
Typ zacisku hamulca Zacisk pływający
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm] 34
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 10
Typ tarczy hamulcowej pełny
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 262
Materiał Aluminium
Ciężar netto [kg] 0,9
nr EAN 5704651471251

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 86-2321 ELSTOCK

Koszt kaucji: 171.60 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. HYUNDAI T. IX35 1,6-2,0 CRDI 10- LE

Zacisk hamulca 86-2321 ma zastosowanie do modeli samochodów

KIA

CLARUS, PRIDE, CARNIVAL I, ROADSTER, RETONA samochód terenowy zamknięty, JOICE, RIO I

HYUNDAI

SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I

Numery OE Zacisk hamulca 86-2321 producenta ELSTOCK

HYUNDAI

582102Y300, 582102Y310, 583102YA30, 583102YA31

numery OEM:
HYUNDAI      58210-2Y300
HYUNDAI      58210-2Y310
HYUNDAI      58310-2YA30
HYUNDAI      58310-2YA31
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 86-2321 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 86-2321 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.