Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi Q5 Van (8RB) 3.2 FSI quattro (2008.11-2012.09) 271km » 86-0836 elstock
wybrany samochód: 
Audi Q5 Van (8rb) 3.2 Fsi Quattro (2008.11-2012.09) 271km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 86-0836 ELSTOCK

86-0836 Zacisk hamulca ELSTOCK
239.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

86-0836

producent:

ELSTOCK

parzyste numery artykułów87-0836
Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Strona zabudowyprzed osią
Ograniczenia producentaATE
Typ zacisku hamulcaZacisk pływający
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm]42
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]12
Typ tarczy hamulcowejpełny
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]288
MateriałStal
Ciężar netto [kg]2,1
nr EAN5704651470735

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 86-0836 ELSTOCK

Koszt kaucji: 146.07 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. VOLVO T. S60/S80/V70 98-10 LE
numery OEM:
VOLVO      30648023
VOLVO      36000728
VOLVO      8251312
VOLVO      8601560
VOLVO      8603446
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 86-0836 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 86-0836 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu