Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » 770084 era

Pompa paliwa, OEM 770084 ERA

770084 Pompa paliwa, OEM ERA
189.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

770084

producent:

ERA

Ciśnienie [bar] 5
Tryb pracy elektryczny
Ilość połączeń 2
Wydatek [l/h] 135
Wersja BOSCH
Ciężar [kg] 0,986
nr EAN 8053379082643

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa, OEM 770084 ERA

numery OEM:
BMW      1 118 344
BMW      1 150 201
BMW      16 12 1 118 344
BMW      16 12 1 150 201
BMW      16 12 2 204 346
BMW      2 204 346
FORD      75TM-9350A-A
MERCEDES-BENZ      002 091 13 01
MERCEDES-BENZ      A 002 091 13 01
OPEL      08 15 007
OPEL      8 15 007
OPEL      90 220 118
PEUGEOT      1450 40
PEUGEOT      1450 48
PEUGEOT      1450 54
PEUGEOT      91 507 308
PEUGEOT      91 507 308 80
PEUGEOT      91 513 794
PEUGEOT      91 513 794 80
PORSCHE      477906091B
PORSCHE      911 608 102 00
PORSCHE      911 608 102 02
PORSCHE      928 094 608 01
PORSCHE      928 608 102 00
RENAULT      60 01 000 470
RENAULT      77 00 266 206
RENAULT      77 11 064 162
RENAULT      79 10 246 476
RENAULT      99 99 163 575
SAAB      83 18 859
SAAB      93 61 015
VOLVO      1266006
VOLVO      1336517
VOLVO      1389447
VOLKSWAGEN      171 906 091 A
VOLKSWAGEN      431 906 091
VOLKSWAGEN      431 906 091 A
VOLKSWAGEN      431 906 091 B
VOLKSWAGEN      431 906 091 C
VOLKSWAGEN      431 906 091 D
VOLKSWAGEN      477 906 091 B
VOLKSWAGEN      810 906 091 C
VOLKSWAGEN      893 906 091

Zastosowanie Pompa paliwa, OEM 770084 ERA w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa paliwa, OEM 770084 ERA:

2024-02-18
 5/5
Pięknie pasowała do mojego Forda Mondeo 2000r
2023-05-30
 5/5
Pompa idealnie pasuje do Seata i ma odpowiednie ciśnienie

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.