Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Fiat DUCATO Platforma / podwozie (250_) 160 Multijet 2,3 D (2019.05-???) 160km » 880088A era
wybrany samochód: 
Fiat Ducato Platforma / Podwozie (250_) 160 Multijet 2,3 D (2019.05-???) 160km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 880088A ERA

880088A Cewka zapłonowa ERA
144.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

880088A

producent:

ERA

Status produktu: Normalny
Ciężar [kg]0,83
Ilość otworów4
Ilość połączeń4
Długość 1 [mm]610
Długość 2 [mm]610
Długość 3 [mm]610
Długość 4 [mm]610
nr EAN8053379090112

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 880088A ERA

numery OEM:
NISSAN      22448-00QAF
NISSAN      22462-00Q0A
RENAULT      82 00 051 128
RENAULT      82 00 360 911
RENAULT      82 00 702 693
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cewka zapłonowa 880088A ERA w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 880088A ERA:

RAFAŁ, JANOWIEC
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Warszawa
2024-05-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.