Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 106219 febi bilstein

Pompa hamulcowa 106219 FEBI BILSTEIN

106219 Pompa hamulcowa FEBI BILSTEIN
266.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

106219

producent:

FEBI BILSTEIN

Średnica wewnętrzna [mm] 22,2
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar [kg] 0,578
dla numeru OE 1K1 614 019 T SK1
nr EAN 4054224062197

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 106219 FEBI BILSTEIN

Pompa hamulcowa (22,2mm), pojazd z kierownicą po lewej stronie pasuje do: SEAT ALTEA, ALTEA XL, LEON, TOLEDO III, SKODA OCTAVIA II, VW BEETLE, GOLF V, GOLF VI, JETTA III 1.2-3.2 10.03-07.19

Pompa hamulcowa 106219 ma zastosowanie do modeli samochodów

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Pompa hamulcowa 106219 producenta FEBI BILSTEIN

SEAT

1K1614019C, 1K1614019G, 1K1614019M, 1K1614019R, 1K1614019T, 1K1614019TSK1

VOLKSWAGEN

1K1614019C, 1K1614019G, 1K1614019M, 1K1614019R, 1K1614019T, 1K1614019TSK1

numery OEM:
SEAT      1K1 614 019 C
SEAT      1K1 614 019 G
SEAT      1K1 614 019 M
SEAT      1K1 614 019 R
SEAT      1K1 614 019 T
SEAT      1K1 614 019 T SK1
SKODA      1K1 614 019 C
SKODA      1K1 614 019 G
SKODA      1K1 614 019 M
SKODA      1K1 614 019 R
SKODA      1K1 614 019 T
SKODA      1K1 614 019 T SK1
VOLKSWAGEN      1K1 614 019 C
VOLKSWAGEN      1K1 614 019 G
VOLKSWAGEN      1K1 614 019 M
VOLKSWAGEN      1K1 614 019 R
VOLKSWAGEN      1K1 614 019 T
VOLKSWAGEN      1K1 614 019 T SK1
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hamulcowa 106219 FEBI BILSTEIN w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Informacje o producencie części samochodowych firmie Febi Bilstein

 

Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.

Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.

Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.