Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » sterowanie silnikiem » łańcuch rozrządu, prowadnice » zestaw łańcucha rozrządu Opel VECTRA B liftback (J96) 2.2 DTI 16V (F68) (2000.09-2002.04) 120km » 30497 febi bilstein
wybrany samochód: 
Opel Vectra B Liftback (j96) 2.2 Dti 16v (f68) (2000.09-2002.04) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw łańcucha rozrządu 30497 FEBI BILSTEIN

30497 Zestaw łańcucha rozrządu FEBI BILSTEIN
219.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

30497

producent:

FEBI BILSTEIN

Status produktu: Normalny
Wykonanie łańcuchaSimplex
Wymiary łańcucha napędu rozrząduG53HC
Wymiary łańcucha napędu rozrząduG53AM
Wymiary łańcucha napędu rozrząduG53HR
Wymiary łańcucha napędu rozrząduG53HP
Ilość ogniw łańcucha130
Wykonanie łańcuchaŁańcuch zamknięty
Ciężar [kg]0,75
dla numeru OE03E 109 229 A S2
uwzględnić informację serwisową
nr EAN4027816304975

skład zestawu:
17617 Łańcuch rozrządu
25412 Napinacz, łańcuch rozrządu
25457 Szyna ślizgowa, łańcuch rozrządu
25467 Szyna ślizgowa, łańcuch rozrządu
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łańcucha rozrządu 30497 FEBI BILSTEIN

Rozrząd kpl. (łańcuch + elementy) (bez kół) pasuje do: SEAT CORDOBA, IBIZA III, IBIZA IV, IBIZA IV SC, SKODA FABIA I, FABIA I PRAKTIK, FABIA II, ROOMSTER, ROOMSTER PRAKTIK, VW POLO IV 1.2 10.01-05.15
numery OEM:
SEAT      03E 109 229 A
SEAT      03E 109 229 A S2
SKODA      03E 109 229 A
SKODA      03E 109 229 A S2
VOLKSWAGEN      03E 109 229 A
VOLKSWAGEN      03E 109 229 A S2

Zastosowanie Zestaw łańcucha rozrządu 30497 FEBI BILSTEIN w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw łańcucha rozrządu 30497 FEBI BILSTEIN:

Leszek, Sandomierz
2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Zbigniew, Włocławek
2020-12-02
 5/5
ok

Zestaw łańcucha rozrządu


Rozrząd to bez wątpienia jeden z najważniejszych układów znajdujący się w pojeździe. Steruje on bezpośrednio dopływem mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz usuwaniem z nich, powstałymch wskutek spalania gazów. W skład zestawu wchodzą zwykle części, takie jak: koła pasowe, przekładnie, uszczelki olejowe i inne uszczelnienia, koła zębate pośredniczące i napinacze, mocowania, uszczelki gniazd świec zapłonowych oraz w zależności od typu układu, łańcuch lub pasek.

Prawidłowe funkcjonowanie wszystkich tych elementów zapewnia w pełni zsynchronizowaną pracę zaworów silnika i tłoków. W przypadku konieczności wymiany któregoś z elementów zestawu zaleca się zastąpienie nowymi również pozostałych części wchodzących w jego skład. Takie prewencyjne działanie zapewni silnikowi ochronę przed przedwczesnym zużyciem.

Zestaw łańcuchowy jest zdecydowanie trwalszym i pewnym rozwiązaniem. Pasek natomiast ulega szybszemu zużyciu. Do podstawowych mankamentów zestawów rozrządu opartych na pasku należą: pęknięcia lub inne uszkodzenia mechaniczne, spowodowane np. dostaniem się do mechanizmu ciał obcych; zablokowanie pompy lub wałka; zbyt niskie napięcie paska rozrządu; w ostateczności, w skutek zablokowania łożysk, pompy wody lub napinacza może dojść do zerwania paska.
 

Informacje o producencie części samochodowych firmie Febi Bilstein

 

Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.

Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.

Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.