Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Citroën CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 (1984.06-1985.08) 166km » 38426 febi bilstein
wybrany samochód: 
Citroën Cx I (ma) 25 Gti Turbo 2 (1984.06-1985.08) 166km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy 38426 FEBI BILSTEIN

38426 Pasek klinowy wielorowkowy FEBI BILSTEIN
35.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

6PK1302, 6PK1303, 6PK1304, 6PK1305, 6PK1306, 6PK1307, 6PK1308

numer części:

38426

producent:

FEBI BILSTEIN

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1305
MateriałEPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
Ciężar [kg]0,133
Ilość żeber6
nr EAN4027816384267

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 38426 FEBI BILSTEIN

Pasek wielorowkowy (6PK1305) pasuje do: VOLVO C30, S40 II, V50, FORD C-MAX, FOCUS C-MAX, FOCUS II, MAZDA 3, 5 1.8/1.8ALK/2.0 10.03-
numery OEM:
FORD      1 232 500
FORD      1 731 697
MAZDA      LF50-15-909A
MAZDA      LF50-15-909B
MAZDA      LF51-15-909C
MAZDA      LF511-59-09A
MAZDA      LF511-59-09B
VOLVO      8670156
FORD USA      3M5Q6C301AA

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 38426 FEBI BILSTEIN w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Informacje o producencie części samochodowych firmie Febi Bilstein

 

Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.

Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.

Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.