Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.3 (1981.08-1982.09) 60km » 40323 febi bilstein
wybrany samochód: 
Nissan Cherry Ii Coupe (n10) 1.3 (1981.08-1982.09) 60km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy 40323 FEBI BILSTEIN

40323 Pasek klinowy wielorowkowy FEBI BILSTEIN
35.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

6PK1242, 6PK1243, 6PK1244, 6PK1245, 6PK1246, 6PK1247, 6PK1248

numer części:

40323

producent:

FEBI BILSTEIN

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1245
Szerokość [mm]21,0
Grubość [mm]4,5
MateriałEPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
Ciężar [kg]0,13
Ilość żeber6
nr EAN4027816403234

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 40323 FEBI BILSTEIN

Pasek wielorowkowy (6PK1245) pasuje do: DS DS 5, CHEVROLET CRUZE, TRAX, CITROEN C4 GRAND PICASSO I, C4 II, C4 PICASSO I, C5 III, C8, DS4, DS5, JUMPY II, FORD C-MAX II, FOCUS III 1.0-2.0DH 03.06-
numery OEM:
CITROËN      5750.YX
FORD      1 682 006
FORD      1 683 960
OPEL      13 40 008
PEUGEOT      5750.YX
TOYOTA      SU001-A2685
VAUXHALL      055566905
VAUXHALL      55566905
FORD USA      9M5Q6C301AA
FORD USA      9M5Q6C301EA

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 40323 FEBI BILSTEIN w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Informacje o producencie części samochodowych firmie Febi Bilstein

 

Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.

Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.

Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.