Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mazda 323 III Hatchback (BF) 1.6 GT Turbo 4WD (BF2) (1987.10-1991.11) 140km » FCL694613 ferodo
wybrany samochód: 
Mazda 323 Iii Hatchback (bf) 1.6 Gt Turbo 4wd (bf2) (1987.10-1991.11) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca, PREMIER FCL694613 FERODO

FCL694613 Zacisk hamulca, PREMIER FERODO
ferodo FCL694613
Zacisk hamulca, PREMIER FCL694613
164.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

FCL694613

producent:

FERODO

Status produktu: Normalny
Ciężar [kg]2,35
Liczba cylindrów1
Typ zacisku hamulcaZacisk pływający
Grubość tarczy hamulcowej [mm]22
Średnica 1 [mm]45
MateriałStal
średnica zewnętrzna [mm]45
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz dodatkami
System hamulcowyAKEBONO
Rodzaj połączeniaPudełko
Rozmiar gwintu 1M7X1
Rozstaw śrub mocujących [mm]140
parzyste numery artykułówFCL694614
Długość opakowania [cm]19,5
Szerokość opakowania [cm]15,3
Wysokość opakowania [cm]12
nr EAN4044197825738

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca, PREMIER FCL694613 FERODO

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego tył L (fabrycznie regenerowany) pasuje do: MITSUBISHI PAJERO CLASSIC, PAJERO II, PAJERO III, PAJERO IV 2.5D-3.8 04.00-
numery OEM:
MITSUBISHI      MR510541

Zastosowanie Zacisk hamulca, PREMIER FCL694613 FERODO w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Informacje o producencie tarcz i klocków hamulcowych Ferrodo


Ferodo to firma produkująca części samochodowe, w szczególności klocki hamulcowe. Założona została w 1897 roku przez Herberta Frodshama. Obecnie ma fabryki na całym świecie, m.in. w Polsce, Hiszpanii, Chinach, Brazylii i Stanach Zjednoczonych.