Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mazda 323 F IV (BG) 1.8 16V (BG8S, BG8P) (1989.09-1993.03) 140km » FCL695007 ferodo
wybrany samochód: 
Mazda 323 F Iv (bg) 1.8 16v (bg8s, Bg8p) (1989.09-1993.03) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca, PREMIER FCL695007 FERODO

FCL695007 Zacisk hamulca, PREMIER FERODO
200.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

FCL695007

producent:

FERODO

Status produktu: Normalny
Ciężar [kg]3,4
Liczba cylindrów1
Typ zacisku hamulcaZacisk pływający
Grubość tarczy hamulcowej [mm]24
Średnica 1 [mm]54
MateriałStal
średnica zewnętrzna [mm]54
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez dodatków
System hamulcowyATE
Rodzaj połączeniaPudełko
Rozstaw śrub mocujących [mm]142
parzyste numery artykułówFCL695008
Długość opakowania [cm]19,5
Szerokość opakowania [cm]15,3
Wysokość opakowania [cm]12
nr EAN4044197828333

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca, PREMIER FCL695007 FERODO

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód L (fabrycznie regenerowany) pasuje do: DACIA DOKKER, DOKKER/MINIVAN, DUSTER, DUSTER/SUV, LODGY, RENAULT ARKANA I, CAPTUR I, DUSTER, FLUENCE 1.0LPG-Electric 11.08-
numery OEM:
NISSAN      410111495R
DACIA      41011-1495R
DACIA      41011-6581R

Zastosowanie Zacisk hamulca, PREMIER FCL695007 FERODO w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Informacje o producencie tarcz i klocków hamulcowych Ferrodo


Ferodo to firma produkująca części samochodowe, w szczególności klocki hamulcowe. Założona została w 1897 roku przez Herberta Frodshama. Obecnie ma fabryki na całym świecie, m.in. w Polsce, Hiszpanii, Chinach, Brazylii i Stanach Zjednoczonych.