Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Seat LEON (5F1) 1.2 TSI (2012.12-???) 86km » 9298149 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Seat Leon (5f1) 1.2 Tsi (2012.12-???) 86km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy 9298149 FTE automotive GmbH

9298149 Zacisk hamulcowy FTE automotive GmbH
fte 9298149
332.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

9298149

Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Ciężar [kg]2,74
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
MateriałŻeliwo
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
System hamulcowyBOSCH
Kolor zacisku hamulcowegoszary
Nowa część
sparowany numer artykułu9298150
Średnica tłoka [mm]38

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy 9298149 FTE automotive GmbH

Zacisk hamulca tarczowego tył L (nowy) pasuje do: FORD MONDEO III 1.8-3.0 10.00-03.07
numery OEM:
FORD      1121850
FORD      1144079
FORD      1478420
FORD      1522076
FORD      1S71-2553-AA
FORD      1S71-2553-AE
FORD      1S71-2553-AF
FORD      1S712553AA
FORD      1S712553AE
FORD      1S712553AF
FORD      RM1S7J-2553-AC
FORD      RM1S7J2553AC

Zastosowanie Zacisk hamulcowy 9298149 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.