Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Mazda 3 (BL) 2.0 MZR (BLEFW) (2009.01-2014.09) 150km » FBS02082 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Mazda 3 (bl) 2.0 Mzr (blefw) (2009.01-2014.09) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy FBS02082 FTE automotive GmbH

FBS02082 Cięgło, hamulec postojowy FTE automotive GmbH
59.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

FBS02082

Status produktu: Normalny
Typ układu hamulcowegoHamulce tarczowe
Długość 1 [mm]1713
Długość 2 [mm]549
nr EAN4028569486321

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy FBS02082 FTE automotive GmbH

numery OEM:
VOLKSWAGEN      2K0 609 721 D
VOLKSWAGEN      2K0 609 721 E
VOLKSWAGEN      2K0 609 721 F
VOLKSWAGEN      2K0 609 721 J
VOLKSWAGEN      2K0 609 721 Q
VOLKSWAGEN      2K5 609 721 J

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy FBS02082 FTE automotive GmbH w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.