Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Citroën C4 PICASSO I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (UD_) 1.8 i 16V (2007.02-2011.12) 125km » H31039.0.1 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Citroën C4 Picasso I Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (ud_) 1.8 I 16v (2007.02-2011.12) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa H31039.0.1 FTE automotive GmbH

H31039.0.1 Pompa hamulcowa FTE automotive GmbH
fte H31039.0.1
Pompa hamulcowa H31039.0.1
2,061.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:1 szt.

    Ocena:
numery handlowe:

S367

numer części:

H31039.0.1

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka [mm]31,75
Czynnik wypełniającyPłyn hamulcowy
Suw [mm]75
Liczba otworów do mocowania3
Średnica koła podz. otworów na śruby w kołnierzu [mm]82,5
Średnica otworu flanszy [mm]11
Długość całkowita [mm]253,5
Ilość połączeń1
Wymiar gwintuM14x1,5
MateriałŻeliwo
Powierzchnialakierowane na czarno
nr EAN4028569412405
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa H31039.0.1 FTE automotive GmbH

Pompa hamulcowa (11/31,8mm) pasuje do: MERCEDES VARIO, VARIO (B667, B670, B668), VARIO (B670), VARIO (B670, B668, B667) 2.9D/4.2D/4.3D 09.96-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      004 430 91 01
MERCEDES-BENZ      006 430 02 01
zamienniki:

Zastosowanie Pompa hamulcowa H31039.0.1 FTE automotive GmbH w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.