Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A5 (F53, F5P) 40 TDI quattro (2016.10-2020.02) 190km » RX359805A0 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Audi A5 (f53, F5p) 40 Tdi Quattro (2016.10-2020.02) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca RX359805A0 FTE automotive GmbH

RX359805A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

RX359805A0

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka [mm]35
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]10
MateriałŻeliwo
Kolor zacisku hamulcowegoszarość żeliwowa
System hamulcowyAKEBONO
parzyste numery artykułówRX359806A0
nr EAN4028569488073

skład zestawu:
RKS8630004 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8830016 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8930013 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX359805A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 146.07 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX359805A0 MITSUBISHI CARISMA 95-06
numery OEM:
MITSUBISHI      MR235664
zamienniki:
J3215020
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
LC7489
brak
DELPHI
ADC44555
brak
BLUE PRINT
PF20495
brak
LPR
1301213053
brak
SBS
342550
brak
KAWE

Zastosowanie Zacisk hamulca RX359805A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu