Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » RX419803A0 fte automotive gmbh

Zacisk hamulca RX419803A0 FTE automotive GmbH

RX419803A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH
177.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

RX419803A0

Średnica tłoka [mm] 41
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Materiał Aluminium
Kolor zacisku hamulcowego szarość żeliwowa
System hamulcowy LUCAS
parzyste numery artykułów RX419804A0
nr EAN 4028569424019

skład zestawu:
RKS0098 Zestaw tulei prowadzących, zacisk hamulca
RKS8647022 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8847020 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8947007 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX419803A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 146.07 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX419803A0 AUDI A3 1.8T QUATTRO 180KM 98-03/ SEAT LEON 1.9TDI 130KM 03-06 TYŁ LEWY
numery OEM:
AUDI      1J0 615 423 B
AUDI      8N0 615 423 A
SEAT      1J0 615 423 B
SEAT      8N0 615 423 A
SKODA      1J0 615 423 B
SKODA      8N0 615 423 A
VOLKSWAGEN      1J0 615 423 B
VOLKSWAGEN      8N0 615 423 A

Zastosowanie Zacisk hamulca RX419803A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu