Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Volvo S90 II (234) D4 Drive-E Polestar AWD (2016.03-???) 200km » 8EL 011 710-831 hella
wybrany samochód: 
Volvo S90 Ii (234) D4 Drive-e Polestar Awd (2016.03-???) 200km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 8EL 011 710-831 HELLA

8EL 011 710-831 Alternator HELLA
hella 8EL 011 710-831
Alternator 8EL 011 710-831
8EL 011 710-831
620.01 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek
2 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

CA1857IR

numer części:

8EL 011 710-831

producent:

HELLA

Status produktu: Normalny
Nowa część bez depozytu
Napięcie [V]14
Prąd ładowania alternatora [A]125
Koła pasowebez koła pasowego
niewymagany zwrot starej części
nr EAN4082300334012

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 8EL 011 710-831 HELLA

Alternator (14V, 125A) pasuje do: FORD TOURNEO CONNECT, TRANSIT CONNECT 1.8/1.8D/1.8LPG 06.02-12.13
numery OEM:
FORD      1 229 421
FORD      1 429 688
FORD      1 429 689
FORD      1 464 784
FORD      1 464 785
FORD      1 465 173
FORD      1 477 971
FORD      1 477 972
FORD      1 478 187
FORD      2T1U10300AB
FORD      2T1U10300AC
FORD      2T1U10300AD
FORD      2T1U10300AE
FORD      2T1U10300AF
FORD      2T1U10300AG
FORD      2T1U10300AH
FORD      2T1U10300AK
FORD      2T1U10300AL
FORD      2T1U10300BB
FORD      2T1U10300BC
FORD      2T1U10300BD
FORD      2T1U10300BE
FORD      2T1U10300CA
FORD      2T1U10300CB
FORD      2T1U10300CC
FORD      2T1U10300CD
FORD      2T1U10300CE
FORD      2T1U10300CF
FORD      4 371 000
FORD      4 374 447
FORD      4 374 448
FORD      4 394 204
FORD      4 531 025
FORD      4 531 026
FORD      4371001
FORD      5 128 967

Zastosowanie Alternator 8EL 011 710-831 HELLA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów