Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Mitsubishi COLT II (C1_A) 1.6 Turbo ECi (C13A) (1986.07-1988.04) 105km » 8EL 011 711-221 hella
wybrany samochód: 
Mitsubishi Colt Ii (c1_a) 1.6 Turbo Eci (c13a) (1986.07-1988.04) 105km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 8EL 011 711-221 HELLA

8EL 011 711-221 Alternator HELLA
hella 8EL 011 711-221
Alternator 8EL 011 711-221
8EL 011 711-221
869.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:2 szt.

    Ocena:
numery handlowe:

JA1708IR

numer części:

8EL 011 711-221

producent:

HELLA

Status produktu: Normalny
Nowa część bez depozytu
Napięcie [V]14
Prąd ładowania alternatora [A]120
Koła pasowez kołem pasowym wolnobieżnym
Ø koła pasowego [mm]60
Ilość żeber6
niewymagany zwrot starej części
nr EAN4082300334968
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 8EL 011 711-221 HELLA

Alternator (14V, 120A) pasuje do: HYUNDAI ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I, SANTA FÉ II, SANTA FÉ II/SUV, SANTA FÉ I/SUV, TRAJET, TRAJET/MINIVAN, TUCSON, TUCSON/SUV, KIA CARENS I 2.0D/2.2D 03.01-05.13
numery OEM:
HYUNDAI      37300-27010
HYUNDAI      37300-27011
HYUNDAI      37300-27012
KIA      021319110
KIA      021319111
KIA      021319112
KIA      021319113
KIA      021319310
KIA      021319311
KIA      37300--2703 0
KIA      37300--2703 1
KIA      37300-27010
KIA      37300-27011
KIA      37300-27012
KIA      37300-27013

Zastosowanie Alternator 8EL 011 711-221 HELLA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.