Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » J3700598 herth+buss jakoparts

Przewód hamulcowy elastyczny J3700598 HERTH+BUSS JAKOPARTS

J3700598 Przewód hamulcowy elastyczny HERTH+BUSS JAKOPARTS
96.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

J3700598

Długość [mm] 809
Gwint wewnętrzny [mm] M10x1
Rozmiar gwintu 2 mit Banjo
nr EAN 4029416275167

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny J3700598 HERTH+BUSS JAKOPARTS

Przewód hamulcowy elastyczny przód P (dł. 809mm, M10x1) pasuje do: HYUNDAI GRANDEUR, SONATA V 2.0-3.3 01.05-12.11
numery OEM:
HYUNDAI      58732-0A000
HYUNDAI      58732-0A100
HYUNDAI      58732-3K000
HYUNDAI      58732-3K100
HYUNDAI      58732-3L000
HYUNDAI      58732-3L001
KIA      58732-0A000
KIA      58732-0A100
KIA      58732-3K000
KIA      58732-3K100
KIA      58732-3L000
KIA      58732-3L001

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny J3700598 HERTH+BUSS JAKOPARTS w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.