Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Volkswagen JETTA III (1K2) 1.6 TDI (2009.12-2010.10) 90km » 133827 hüco
wybrany samochód: 
Volkswagen Jetta Iii (1k2) 1.6 Tdi (2009.12-2010.10) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa, Hueco 133827 HÜCO

133827 Cewka zapłonowa, Hueco HÜCO
112.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

133827

producent:

HÜCO

Status produktu: Normalny
Układ zapłonowy cewkowydla w pełni elektronicznego układu zapłonowego (VZ)
Gwarancja5 lata gwarancji
nr EAN4044079338271

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa, Hueco 133827 HÜCO

Cewka zapłonowa pasuje do: FIAT DOBLO, DOBLO/MINIVAN, PALIO, STILO 1.6/1.6CNG 02.01-
numery OEM:
FIAT      467772086
FIAT      46777286
FIAT      55180004

Zastosowanie Cewka zapłonowa, Hueco 133827 HÜCO w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.