Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Volkswagen VENTO (1H2) 2.8 VR6 (1992.01-1998.09) 163km » 134048 hüco
wybrany samochód: 
Volkswagen Vento (1h2) 2.8 Vr6 (1992.01-1998.09) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa, Hueco 134048 HÜCO

134048 Cewka zapłonowa, Hueco HÜCO
343.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

134048

producent:

HÜCO

Status produktu: Normalny
Ilość biegunów7
Gwarancja5 lata gwarancji
nr EAN4044079340489

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa, Hueco 134048 HÜCO

Cewka zapłonowa pasuje do: CHEVROLET AVEO, CRUZE, ORLANDO, TRAX, VOLT, OPEL ADAM, AMPERA, ASTRA G, ASTRA H, ASTRA J, ASTRA J GTC, CASCADA, CORSA C, CORSA D, CORSA D/HATCHBACK 1.2-1.4LPG 03.04-
numery OEM:
OPEL      1208092
OPEL      1208093
OPEL      1208096
OPEL      1208123
OPEL      25195107
OPEL      55562139
OPEL      55573735
OPEL      55575499
OPEL      55577898
OPEL      55579072
OPEL      95528319
VAUXHALL      1208092
VAUXHALL      1208093
VAUXHALL      1208096
VAUXHALL      1208123
VAUXHALL      25195107
VAUXHALL      25198623
VAUXHALL      55573735
VAUXHALL      55575499
VAUXHALL      55577898
VAUXHALL      55579072
VAUXHALL      95528319
CHEVROLET      25195107
CHEVROLET      25198623
CHEVROLET      55575499
CHEVROLET      55577898
CHEVROLET      55579072

Zastosowanie Cewka zapłonowa, Hueco 134048 HÜCO w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.