Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 2504046 hüco

Cewka zapłonowa 2504046 HÜCO

2504046 Cewka zapłonowa HÜCO
106.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numery handlowe:

2504046

numer części:

2504046

producent:

HÜCO

Status produktu: Normalny
nr EAN 4044079040464

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 2504046 HÜCO

Cewka zapłonowa pasuje do: BMW 1 (F20), 1 (F21), 3 (F30, F80), 3 (F31); CITROEN BERLINGO/MINIVAN, C3 II, C4, C4 GRAND PICASSO I, C4 I, C4 II, C4 PICASSO I, C4 PICASSO II, C5 III, DS3 1.4/1.6 02.06-
numery OEM:
BMW      12137575010
CITROËN      597064
CITROËN      597091
PEUGEOT      597064
PEUGEOT      597091
MINI      12137550012
MINI      12137575010
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cewka zapłonowa 2504046 HÜCO w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.