Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » zestaw paska wielorowkowego Opel VECTRA B (J96) 1.8 i 16V (F19) (1995.10-2000.09) 115km » 529 0257 10 ina
wybrany samochód: 
Opel Vectra B (j96) 1.8 I 16v (f19) (1995.10-2000.09) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0257 10 INA

529 0257 10 Zestaw paska klinowego wielorowkowego INA
491.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

529 0257 10

producent:

INA

Status produktu: Normalny
Długość 1 [mm]1565
Ilość żeber6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaSprawdzić i razie potrzeby wymienić wolnobieg generatora
Postępować zgodnie z instrukcją montażu
nr EAN4014870182212

skład zestawu:
532 0214 10 Rolka prowadząca pasek wieloklinowy
534 0037 10 Napinacz paska klinowego wielorowkowego
FB 6PK1565 Pasek klinowy wielorowkowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0257 10 INA

Zestaw pasków wielorowkowych (z rolkami) pasuje do: CITROEN XSARA, XSARA PICASSO, XSARA/KOMBI, PEUGEOT 206 1.1-1.6LPG 04.97-12.12
numery OEM:
CITROËN      5750.PR
CITROËN      5750.RF
CITROËN      5750.T3
CITROËN      5750.XA
CITROËN      5750.Y4
CITROËN      5750.YE
CITROËN      5750.Z2
CITROËN      5750.Z3
CITROËN      5750PR
CITROËN      5750RF
CITROËN      5750T3
CITROËN      5750XA
CITROËN      5750Y4
CITROËN      5750YE
CITROËN      5750Z2
CITROËN      5750Z3
CITROËN      5751.51
CITROËN      5751.52
CITROËN      575151
CITROËN      575152
CITROËN      96 216 260
CITROËN      96 218 349
CITROËN      96216260
CITROËN      96218349
PEUGEOT      5750.PR
PEUGEOT      5750.RF
PEUGEOT      5750.T3
PEUGEOT      5750.XA
PEUGEOT      5750.Y4
PEUGEOT      5750.YE
PEUGEOT      5750.Z2
PEUGEOT      5750.Z3
PEUGEOT      5750PR
PEUGEOT      5750RF
PEUGEOT      5750T3
PEUGEOT      5750XA
PEUGEOT      5750Y4
PEUGEOT      5750YE
PEUGEOT      5750Z2
PEUGEOT      5750Z3
PEUGEOT      5751.51
PEUGEOT      5751.52
PEUGEOT      575151
PEUGEOT      575152
PEUGEOT      96 216 260
PEUGEOT      96 218 349
PEUGEOT      96216260
PEUGEOT      96218349
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0257 10 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0257 10 INA:

Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Stopnica
2023-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Patryk, Gliwice
2022-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Chorzów
2024-12-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Mieielc
2024-03-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zestaw paska wielorowkowego


Zestaw paska służy do przenoszenia napędu z silnika na różne pomocnicze podzespoły, bez których jazda pojazdem byłaby utrudniona lub niemożliwa. Mowa tu choćby o alternatorze, pompie wody, pompie wspomagania kierownicy, układowi klimatyzacji itp. W skład takiego zestawu wchodzą najczęściej: koła pasowe, napinacz, rolki napinające, pasek i mocowania.

Elementy te są niezwykle ważne, konieczna jest więc regularna kontrola stanu poszczególnych podzespołów układu. Warto zwracać uwagę na ślady korozji pojawiające się w obrębie kół pasowych. Pojawiają się one zwykle, gdy auto było długotrwale użytkowane w warunkach wysokiej wilgotności. Kolejnym niepokojącym zjawiskiem jest uszkodzenie mechaniczne paska i jego łuszczenie się. Powodem tego może być niewłaściwy montaż, usterka objawia się poprzez piski i odgłosy klikania, co może świadczyć też o utracie napięcia paska. Zdarza się to wskutek naturalnego zużycia, zwłaszcza gdy zestaw paska wielorowkowego musiał pracować w wyjątkowo trudnych warunkach.

Zaniedbanie konieczności wymiany elementów zestawu może doprowadzić do zużycia lub pęknięcia rolek. Świadczy o tym dym wydobywający się z silnika oraz bardzo często również blokowanie się niektórych części.

Zerwanie paska w efekcie unieruchomi samochód. Dochodzi do niego wskutek np. dostania się w jego obręb ciał obcych, które mogą spowodować zablokowanie rolek.