Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » JM5137 janmor

Cewka zapłonowa JM5137 JANMOR

JM5137 Cewka zapłonowa JANMOR
63.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

JM5137

producent:

JANMOR

Ciężar [kg] 0,274
nr EAN 5902925205643

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa JM5137 JANMOR

CEWKA ZAPŁ JANMOR JM5137 SUBARU JUSTY III 1.5 09.03, SUZUKI ALTO IV 1.1 06.02, BALENO 1.3 09.96-05.02, CARRY 16V 1.3 03.99, IGNIS I II 1.3 10.00- ,JIMMY 16V 1.3 02.01, LIANA 1.3 07.01, SWIFT
numery OEM:
FIAT      71742420
SUZUKI      33400-65G00
SUZUKI      33400-65G01

Zastosowanie Cewka zapłonowa JM5137 JANMOR w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa JM5137 JANMOR:

2024-02-12
 5/5
Ewidentnie nie pasuje do Daichatsu YRV z silnikiem 1.3 bez turbo

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.