Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Alfa Romeo GIULIETTA Furgon/hatchback (940_) 1.6 JTDM (940FXD1A) (2011.04-2016.02) 105km » BC-224 japanparts
wybrany samochód: 
Alfa Romeo Giulietta Furgon/hatchback (940_) 1.6 Jtdm (940fxd1a) (2011.04-2016.02) 105km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy BC-224 JAPANPARTS

BC-224 Cięgło, hamulec postojowy JAPANPARTS
japanparts BC-224
Cięgło, hamulec postojowy BC-224
BC-224
71.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:7 szt.
:5 szt. wysyłka Poniedziałek

    Ocena:
numer części:

BC-224

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Typ układu hamulcowegoHamulce tarczowe
Długość 1/Długość 2 [mm]1475/1345 mm
Strona zabudowyz prawej
nr EAN8033001792980
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy BC-224 JAPANPARTS

LINKA HAM JAPANPARTS BC-224
numery OEM:
TOYOTA      4642052020
TOYOTA      4642052080

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy BC-224 JAPANPARTS w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.