Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Ford C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU) 1.6 Ti (2012.02-2019.06) 120km » BC-331 japanparts
wybrany samochód: 
Ford C-max Ii (dxa/cb7, Dxa/ceu) 1.6 Ti (2012.02-2019.06) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy BC-331 JAPANPARTS

BC-331 Cięgło, hamulec postojowy JAPANPARTS
japanparts BC-331
Cięgło, hamulec postojowy BC-331
BC-331
japanparts BC-331 Cięgło, hamulec postojowy
210.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

BC-331

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz tyłu
nr EAN8033001948493

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy BC-331 JAPANPARTS

LINKA HAM JAPANPARTS BC-331
numery OEM:
MAZDA      BS3E44200F
MAZDA      BS3E44200H
MAZDA      BS3E44200J
MAZDA      BS3E44200K

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy BC-331 JAPANPARTS w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.