Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » BC-406 japanparts

Cięgło, hamulec postojowy BC-406 JAPANPARTS

BC-406 Cięgło, hamulec postojowy JAPANPARTS
japanparts BC-406
Cięgło, hamulec postojowy BC-406
BC-406
106.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

BC-406

producent:

JAPANPARTS

Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Długość 1/Długość 2 [mm] 1870/1632 mm
nr EAN 8033001793673

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy BC-406 JAPANPARTS

LINKA HAM JAPANPARTS BC-406

Cięgło, hamulec postojowy BC-406 ma zastosowanie do modeli samochodów

ROVER

75, 45 I, 25 I, 75 I Tourer, STREETWISE, CITYROVER, 25 COMMERCE

HONDA

CIVIC VI Aerodeck, S2000, HR-V, LOGO, ACCORD VI Hatchback, INSIGHT, CIVIC VII Hatchback

Numery OE Cięgło, hamulec postojowy BC-406 producenta JAPANPARTS

HONDA

47510SN7952, 47510SN7953

numery OEM:
HONDA      47510SN7952
HONDA      47510SN7953

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy BC-406 JAPANPARTS w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.