Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Mazda E Autobus (SR1) E2000 (1989.10-1994.05) 82km » BC-813 japanparts
wybrany samochód: 
Mazda E Autobus (sr1) E2000 (1989.10-1994.05) 82km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy BC-813 JAPANPARTS

BC-813 Cięgło, hamulec postojowy JAPANPARTS
japanparts BC-813
67.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

BC-813

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Typ układu hamulcowegoHamulec bębnowy
Długość 1/Długość 2 [mm]1345/1126
nr EAN8033001796155

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy BC-813 JAPANPARTS

LINKA HAM JAPANPARTS BC-813
numery OEM:
SUZUKI      54420-86CA0
SUZUKI      5442086CA0000
SUZUKI      5442086CA0LCP
SUZUKI      54420A60A01
zamienniki:
131-08-813
brak
ASHIKA
44042300
brak
TEXTAR

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy BC-813 JAPANPARTS w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.