Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 2.0 t Bio Power (2011.01-2015.02) 220km » BC-818 japanparts
wybrany samochód: 
Saab 9-3 (ys3f, E79, D79, D75) 2.0 T Bio Power (2011.01-2015.02) 220km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy BC-818 JAPANPARTS

BC-818 Cięgło, hamulec postojowy JAPANPARTS
japanparts BC-818
67.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek
2 szt. wysyłka Piątek
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

BC-818

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz tyłu po prawej
Długość 1/Długość 2 [mm]1686 / 1470
nr EAN8033001799286

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy BC-818 JAPANPARTS

LINKA HAM JAPANPARTS BC-818
numery OEM:
SUZUKI      5441056B00
SUZUKI      5441056B00000
SUZUKI      5441056B60
SUZUKI      5441056B60000

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy BC-818 JAPANPARTS w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.