Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Volvo FL6 FL 621 CNG (1995-2000) 204km » BC-839R japanparts
wybrany samochód: 
Volvo Fl6 Fl 621 Cng (1995-2000) 204km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy BC-839R JAPANPARTS

BC-839R Cięgło, hamulec postojowy JAPANPARTS
japanparts BC-839R
72.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:5 szt.
:4 szt. wysyłka Czwartek

    Ocena:
numer części:

BC-839R

dostawca:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz tyłu po prawej
Długość 1/Długość 2 [mm]1530/1300
nr EAN8033001961454
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy BC-839R JAPANPARTS

LINKA HAM JAPANPARTS BC-839R
numery OEM:
OPEL      4700357
OPEL      4705631
OPEL      9203995
SUZUKI      5440178F01
SUZUKI      5440178F01000
SUZUKI      5440178F03000
SUZUKI      5441083E00
SUZUKI      5441083E20
SUZUKI      5441083E30
SUZUKI      5441083E30000

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy BC-839R JAPANPARTS w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.