Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » BC-911R japanparts

Cięgło, hamulec postojowy BC-911R JAPANPARTS

BC-911R Cięgło, hamulec postojowy JAPANPARTS
japanparts BC-911R
67.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

BC-911R

producent:

JAPANPARTS

Strona zabudowy z tyłu
nr EAN 8033001962659

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy BC-911R JAPANPARTS

LINKA HAM JAPANPARTS BC-911R

Cięgło, hamulec postojowy BC-911R ma zastosowanie do modeli samochodów

ISUZU

TROOPER III, TROOPER III samochód terenowy otwarty, D-MAX I, ASCENDER, VEGA, ELF, D-MAX II

Numery OE Cięgło, hamulec postojowy BC-911R producenta JAPANPARTS

ISUZU

8972352965, 8973680680, 8980070101

numery OEM:
ISUZU      8972352965
ISUZU      8973680680
ISUZU      8980070101
zamienniki:
131-09-911R
brak
ASHIKA

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy BC-911R JAPANPARTS w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.