Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Ford FOCUS C-MAX (DM2) 1.8 Flexifuel (2006.01-2007.03) 125km » BC-H23R japanparts
wybrany samochód: 
Ford Focus C-max (dm2) 1.8 Flexifuel (2006.01-2007.03) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy BC-H23R JAPANPARTS

BC-H23R Cięgło, hamulec postojowy JAPANPARTS
japanparts BC-H23R
Cięgło, hamulec postojowy BC-H23R
67.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

BC-H23R

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz tyłu
nr EAN8033001933864

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy BC-H23R JAPANPARTS

LINKA HAM JAPANPARTS BC-H23R
numery OEM:
HYUNDAI      599134A211
HYUNDAI      599134A211DS
KIA      599134A210
KIA      599134A211
zamienniki:
J3930553
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
131-0H-H23R
brak
ASHIKA

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy BC-H23R JAPANPARTS w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.