Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Ssangyong TIVOLI 1.6 XDi 160 (2015.04-???) 113km » BC-H29L japanparts
wybrany samochód: 
Ssangyong Tivoli 1.6 Xdi 160 (2015.04-???) 113km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy BC-H29L JAPANPARTS

BC-H29L Cięgło, hamulec postojowy JAPANPARTS
japanparts BC-H29L
Cięgło, hamulec postojowy BC-H29L
71.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Piątek
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

BC-H29L

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz tyłu z lewej
nr EAN8033001934199

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy BC-H29L JAPANPARTS

LINKA HAM JAPANPARTS BC-H29L
numery OEM:
HYUNDAI      597602E500
HYUNDAI      597602E500DS
KIA      597602E500
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy BC-H29L JAPANPARTS w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.