Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Tesla MODEL S (5YJS) P85D AWD (2014-2015) 738km » BC-S01L japanparts
wybrany samochód: 
Tesla Model S (5yjs) P85d Awd (2014-2015) 738km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy BC-S01L JAPANPARTS

BC-S01L Cięgło, hamulec postojowy JAPANPARTS
japanparts BC-S01L
Cięgło, hamulec postojowy BC-S01L
124.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

BC-S01L

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
nr EAN8033001937992

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy BC-S01L JAPANPARTS

LINKA HAM JAPANPARTS BC-S01L
numery OEM:
CHEVROLET      4901005113
CHEVROLET      4901005114
SSANGYONG      4901005112
DAEWOO      4901005112
DAEWOO      4901005113
DAEWOO      4901005114

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy BC-S01L JAPANPARTS w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.