Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Kia SORENTO II (XM) 2.4 CVVT 4WD (2012.10-???) 192km » CS-K19 japanparts
wybrany samochód: 
Kia Sorento Ii (xm) 2.4 Cvvt 4wd (2012.10-???) 192km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy CS-K19 JAPANPARTS

CS-K19 Cylinderek hamulcowy JAPANPARTS
42.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CS-K19

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz tyłu po prawej
Otwór Ø 1 [mm]19
Średnica zabudowy [mm]30,6
nr EAN8033001286212

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy CS-K19 JAPANPARTS

CYLINDEREK HAM JAPANPARTS CS-K19 TYŁ LEWY KIA 2500 2.5D 03-,PREGIO 97-
numery OEM:
KIA      0K60A26610
KIA      0K72B-26-610A

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy CS-K19 JAPANPARTS w samochodach:

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.