Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Hyundai i40 I CW (VF) 1.7 CRDi (2015.01-???) 141km » PF-2015 japanparts
wybrany samochód: 
Hyundai I40 I Cw (vf) 1.7 Crdi (2015.01-???) 141km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PF-2015 JAPANPARTS

PF-2015 Pompa hamulcowa JAPANPARTS
japanparts PF-2015
Pompa hamulcowa PF-2015
PF-2015
222.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:2 szt.

    Ocena:
numer części:

PF-2015

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Otwór Ø 1 [mm]35
Gwint wewnętrzny [mm]9
Ilość otworów gwintowanych2
nr EAN8052553068787
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PF-2015 JAPANPARTS

POMPA HAM JAPANPARTS PF-2015
numery OEM:
TOYOTA      47201-09170
TOYOTA      47201-09171
TOYOTA      4720152330
zamienniki:
J3102181
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
68-02-2015
brak
ASHIKA
71422
brak
A.B.S.

Zastosowanie Pompa hamulcowa PF-2015 JAPANPARTS w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.