Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » koło pasowe Tesla MODEL S (5YJS) 75 (2016-???) 320km » PU-H01 japanparts
wybrany samochód: 
Tesla Model S (5yjs) 75 (2016-???) 320km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Koło pasowe, wał korbowy PU-H01 JAPANPARTS

PU-H01 Koło pasowe, wał korbowy JAPANPARTS
japanparts PU-H01
136.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

PU-H01

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
średnica zewnętrzna [mm]138
Średnica wewnętrzna [mm]24
Liczba rowków4
nr EAN8033001672282

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Koło pasowe, wał korbowy PU-H01 JAPANPARTS

KOŁO PASOWE WAŁU KORB JAPANPARTS PU-H01 HYUNDAI ACCENT II, ELANTRA, GETZ, MATRIX, KIA RIO II 1.4-1.6 00-
numery OEM:
HYUNDAI      23124-26030
HYUNDAI      2312426011
HYUNDAI      2312426050
zamienniki:
DPV1241
brak
DAYCO

Zastosowanie Koło pasowe, wał korbowy PU-H01 JAPANPARTS w samochodach:

Koło pasowe wału korbowego


Zadaniem tego elementu jest przeniesienie siły napędowej z wału ma pasek wielorowkowy lub klinowy. Dzięki temu możliwa jest praca ważnych podzespołów silnika, takich jak układ wspomagania, klimatyzacji, ładowania, pompa wody i inne.

Zmieniające się siły (przyspieszanie i spowalnianie), generują wibracje i naprężenia skrętne. Wał niejako zmienia się w oscylator harmoniczny. Nałożone siły obciążają wał korbowy i sąsiadujące elementy. Istnieje potrzeba stłumienia tych drgań. Zaniechanie tego doprowadziłoby do uszkodzenia, a nawet pęknięcia wału. Aby temu zapobiec, zdecydowano się na dodanie masy do wału korbowego.

Jednym ze sposobów osiągnięcia tego celu jest zastosowanie koła pasowego z przeciwwagą.

Jeśli pojawią się pierwsze oznaki usterki, mogą być one zapowiedzią poważniejszych uszkodzeń. Do objawów należą: nieprawidłowa praca rozrządu, wibracje silnika, niepoprawna praca na biegu jałowym, zaobserwowanie zużytych krawędzi paska, awaria pompy sterującej lub alternatora, słyszalny dźwięk przypominający pisk, poluzowanie połączenia wpustowego, nadmierny ruch napinacza paska wielorowkowego.

W efekcie doprowadzić to może do tak katastrofalnych uszkodzeń, jak zniszczenie skrzyni biegów lub oderwanie fragmentu korby wału.