Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Ssangyong KYRON 2.0 Xdi (2010.01-???) 136km » SM0378 japanparts
wybrany samochód: 
Ssangyong Kyron 2.0 Xdi (2010.01-???) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

PODUSZKA AMORT. TOYOTA P. CAMRY, CARINA II, COROLLA 1.3-2.0 02.83-08.88 LE/PR SM0378 JAPANPARTS

SM0378 PODUSZKA AMORT. TOYOTA P. CAMRY, CARINA II, COROLLA 1.3-2.0 02.83-08.88 LE/PR JAPANPARTS
62.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

SM0378

producent:

JAPANPARTS

Strona zabudowyOś przednia
Wysokość [mm]48
Średnica wewnętrzna [mm]15

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PODUSZKA AMORT. TOYOTA P. CAMRY, CARINA II, COROLLA 1.3-2.0 02.83-08.88 LE/PR SM0378 JAPANPARTS

MOCOWANIE AMOR JAPANPARTS SM0378
numery OEM:
TOYOTA      48609-20050
TOYOTA      4860920060
zamienniki:
JSL227
brak
TRW

Zastosowanie PODUSZKA AMORT. TOYOTA P. CAMRY, CARINA II, COROLLA 1.3-2.0 02.83-08.88 LE/PR SM0378 JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o PODUSZKA AMORT. TOYOTA P. CAMRY, CARINA II, COROLLA 1.3-2.0 02.83-08.88 LE/PR SM0378 JAPANPARTS:

PIOTR, WARSZAWA
2023-01-25
 5/5
Pasuje do Toyoty E10 jakość wykonania bardzo dobra i tańsza niż w popularnych sklepach sieciówkach.
Daniel, Humanes de Madrid
2025-08-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).