Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy » 25U0322-JPN jpn

uszczelka gŁowicy kia 25U0322-JPN JPN

25U0322-JPN uszczelka gŁowicy kia JPN
47.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
: >10 szt. wysyłka Wtorek

    Ocena:
numer części:

25U0322-JPN

dostawca:

JPN

  • Indeks: JPN 25U0322-JPN
  • Marka: JPN
  • Grupa towarowa TecDoc
    • Uszczelka, głowica cylindrów
  • Nazwa
    • USZCZELKA GŁOWICY KIA
  • Opis
    • TOWAR BEZ ZWROTU ! CEE'D 1.4I/1.6I 06.11->/I30 1.4I/1.6I 07.05 ->/I30 KOMBI 1.6I 07.05 ->/ I20 1.4I 08.10 ->/ I20 1.6I 08.10 ->/ SOUL 1.6I 16V 08.10 ->
  • Dane dodatkowe:
    • Ilość sprzedażna = 1
    • Zamiennik: 223112B002
    • Numer dostawcy: 25U0322-JPN

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie uszczelka gŁowicy kia 25U0322-JPN JPN

uszczelka gŁowicy kia 25U0322-JPN ma zastosowanie do modeli samochodów

KIA

CLARUS, PRIDE, CARNIVAL I, ROADSTER, RETONA samochód terenowy zamknięty, JOICE, RIO I

HYUNDAI

SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I

Numery OE uszczelka gŁowicy kia 25U0322-JPN producenta JPN

KIA

223112B002, 223112B003

HYUNDAI

223112B003

numery OEM:
HYUNDAI      22311-2B003
KIA      22311-2B002
KIA      22311-2B003
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie uszczelka gŁowicy kia 25U0322-JPN JPN w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.