Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu Mitsubishi OUTLANDER II (CW_W) 2.2 DI-D 4WD (2007.08-2012.11) 156km » 60P2011-JPN jpn
wybrany samochód: 
Mitsubishi Outlander Ii (cw_w) 2.2 Di-d 4wd (2007.08-2012.11) 156km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

osłona gumowa przegubu wewnętrznego 60P2011-JPN JPN

60P2011-JPN osłona gumowa przegubu wewnętrznego JPN
32.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

60P2011-JPN

producent:

JPN

TOYOTA AVENSIS T25 03- 2.0 2.2D-4D, 2.2D-4D, COROLLA E12 1.4D-4D,2.0D-4D
Średnica 1/Średnica 2 [mm] : 26/87

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie osłona gumowa przegubu wewnętrznego 60P2011-JPN JPN

numery OEM:
TOYOTA      04438-02091
TOYOTA      04438-02101
TOYOTA      04438-05240
TOYOTA      04438-05260
TOYOTA      04438-0F010
TOYOTA      04438-0F020
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie osłona gumowa przegubu wewnętrznego 60P2011-JPN JPN w samochodach:

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.