Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy » 112024 kamoka

Korpus przepustnicy, KAMOKA 112024 KAMOKA

112024 Korpus przepustnicy, KAMOKA KAMOKA
kamoka 112024
Korpus przepustnicy, KAMOKA 112024
112024
255.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:6 szt.

    Ocena:
numer części:

112024

dostawca:

KAMOKA

dla numeru artykułu 556230
Ilość połączeń 6
nr EAN 5901779869834

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy, KAMOKA 112024 KAMOKA

Korpus przepustnicy, KAMOKA 112024 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Korpus przepustnicy, KAMOKA 112024 producenta KAMOKA

FORD

1333604, 1358593, 1404858, 1483795, 1505642, 2S6U9F991EA, 2S6U9F991EB, 2S6U9F991FA, 2S6U9F991FC, 2S6U9F991GA

numery OEM:
FORD      1333604
FORD      1358593
FORD      1404858
FORD      1483795
FORD      1505642
FORD      2S6U 9F991 EA
FORD      2S6U 9F991 EB
FORD      2S6U 9F991 FA
FORD      2S6U 9F991 FC
FORD      2S6U 9F991 GA
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy, KAMOKA 112024 KAMOKA w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.