Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Opel VIVARO B Platforma / podwozie (X82) 1.6 CDTI (03) (2016.11-???) 125km » F600401 kamoka
wybrany samochód: 
Opel Vivaro B Platforma / Podwozie (x82) 1.6 Cdti (03) (2016.11-???) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA F600401 KAMOKA

F600401 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA KAMOKA
kamoka F600401
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA F600401
F600401
33.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

F600401

producent:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
Wymagana ilość1
Ciężar [kg]0,2
nr EAN5908242668284

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA F600401 KAMOKA

numery OEM:
AUDI      01M 325 429
AUDI      01M325429
AUDI      96321370
FORD      1006974
SEAT      01M 325 429
SEAT      01M325429
SEAT      96321370
SKODA      01M325429
SKODA      96321370
VOLKSWAGEN      01M 325 429
VOLKSWAGEN      01M325429
VOLKSWAGEN      96321370
VAG      01M325429
VAG      96321370

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA F600401 KAMOKA w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.